4. شکستن سوزن درپا بیرون آوردن سوزن از اعضای بدن بدون عمل جراحی و بیرون آوردن سوزن خیـاطی از معده


این روش بسیـار جالب و ساده را از یک پیرزن لحاف دوز آموختم کـه خودش مبتکر این روش بوده هست او یک آهن ربای بزرگ و قوی داشت کـه هر زمانی درون روستایشان  دچار این حادثه مـیشد  بـه وسیله آن آهن ربا سوزن را از پای مصدوم بیرون مـیکشید .
اول آهن ربا را درون مسیر سوزن قرار مـیداد  ( همان جایی کـه بیشترین  درد و التهاب را دارد ) و سپس آهن ربا را کمـی بـه طرف بالا مـیکشید و در همـین لحظه آهن ربا را از سطح پوست دور مـیکرد ، شکستن سوزن درپا این کار باعث مـیشد سوزن بـه طرف سطح پوست کشیده شود و بعد از چندین  بار انجام این عمل مـی بینید کـه سر سوزن از زیر پوست خارج مـیشود و باز  با همـین روش کل سوزن از بدن خارج مـی شود . شکستن سوزن درپا ( فقط حتما بعد از بیرون آوردن سوزن حتما" از واکسن ضد کزاز استفاده شود  .


بیرون آوردن سوزن خیـاطی از معده


در ده ها سال قبل گاهی خیـاط ها درون هنگام کار اشتباها" سوزنی را باهای خود نگه مـیداشتند کـه با کمـی بی احتیـاطی یـا حواس پرتی آن را مـی بلعیدند کـه با امکانات کم آن روزها باعث مرگ مـیشد .
روش بیرون آوردن سوزن را نمـیدانم چهی کشف نموده هست ولی من با افرادی کـه با روش فوق بدون عمل جراحی نجات پیدا کرده اند صحبت نموده ام کـه این روش را بـه شما هدیـه مـینمایم .
برای بیرون آوردن سوزن از بدون هیچ آسیبی ، حتما مقدار پنج که تا هفت  گرم پنبه را کـه از الیـاف گیـاهی تهیـه شده هست را بـه شکل توپ های کوچک و به اندازه نصف یک بند انگشت تهیـه نموده و آن را یکی بعد از دیگری بـه همراه کمـی آب بـه بیمار خوراند ، بعد از چند ساعت سوزن درون حالی کـه الیـاف پنبه ها آن را همانند پیله احاطه کرده هست بدون هیچ آسیبی بـه احشاء داخلی از خارج مـیشود ، فقط حتما به خاطر داشت کـه تا ده پانزده دقیقه فرصت دارید  پنبه ها را بـه خورد بیمار دهید و از تحرک زیـاد و یـا خوردن مایعات و غذا حتما خود داری نمود. البته درون بعضی مواقع دیده شده هست که مدت چند ماه هم  سوزن درون معده مانده  و هیچ آسیبی بـه بدن وارد نکرده هست .

 چند وقت پیش با پیرمردی آشنا شدم کـه خاطره ای را برایم تعریف کرد کـه دانستن آن مـیتواند به منظور شما هم جالب و شنیدنی باشد ، او مـیگفت مدتها پیش روزی وارد خانـه ام شدم دیدم کـه اهل خانـه شدیدا" هراسان و نگران هستند ، وقتی علت را پرسیدم متوجه شدم کـه پانزده ساله ام یکعدد سنجاق قفلی را بـه حالت باز بلعیده است  . درون یک لحظه خاطره ای بیـادم آمد کـه قبلا" درون روستای ما اگر بز یـا ی تکه ای آهن را مـیبلعید  بـه آن مقدار زیـادی یونجه مـیدادند من سریع بـه مزرعه ای کـه در نزدیکی منزلمان بود رفتم و مقدار تقریبا" نیم کیلو یونجه تهیـه و تمـیز و خورد نمودم و به م دادم که تا آن را بخورد با اینکه کمـی اذیت شد ولی مجبورا" آن را خورد  و بعد از دوازده ساعت سنجاق را بدون هیچ آسیبی دفع نمود.

دوستی تعریف مـیکرد یک روز درون اداره ما  شخصی یک عدد سوزن ته گرد را بلعید ما سریعا" او را بـه بیمارستان رساندیم  ولی متاسفانـه درون آنجا کاری انجام ندادند درون عسوزن کاملا" مشـهود بود ..به چند بیمارستان دیگر مراجعه نمودیم ولی نتوانستند کاری انجام دهند نـهایتا" بعد از بیست و چهار ساعت تشنگی و گرسنـه ماندن بـه یک بیمارستان مراجعه نمودیم  ولی هیچ چیزی درون عدیده نمـی شد و اعلام د  سوزنی درون بدن بیمار وجود ندارد  درون نـهایت بـه این نتیجه رسیدند کـه به احتمال زیـاد اسید معده بیمار سوزن را هضم نموده هست ..  البته چند سال قبل درون اخبار اعلام د کـه یک  پیر زن چینی بعلت گرسنگی زیـاد رو بـه خوردن مـیخ و قطعات آهنی منزل متروکه مجاور خود نموده هست و مدتها بـه این کار ادامـه مـیداده  و این نیست مگر یکی دیگر از عجائب خلقت .

اگر شما درون اینترنت نام  مـیشل لوتیتو  را جستجو کنید متوجه مـیشوید کـه این شخص تاکنون یک هواپیما را خورده هست و همـه شیشـه پلاستیک و انواع فلزات آن را کامل خورده هست و معده او همـه آنـها را هضم نموده 

آنوقت هست که بـه قدرت بدن خودتان ایمان مـیاورید

در پناه حق باشید التماس دعا .    

 

: شکستن سوزن درپا




[4. بیرون آوردن سوزن از اعضای بدن بدون عمل جراحی و بیرون ... شکستن سوزن درپا]

نویسنده و منبع | تاریخ انتشار: Sun, 08 Jul 2018 20:41:00 +0000